Kızlar bebeğim koltuğun üstüne çıktı bende çıktı diye ona yöneldim an kendini aşağı attı , o an başımdan aşağı kaynar su döküldü resmen hemen kucağımıza aldık ağlaması 10-20 sn sürdü ama kucağa alınca sustu hemen göz bebeklerine baktım başına kafasına yani tüm vücut kontrolu yaptım. Kusma ağlama halsizlik vs yok 4 saat uyutmayacağım. Daha önce de farklı bi sebeb için dr gittiğimiz de kusma göz bebeği küçükmesi göz kayması el hissizlpi dengesiz yürüme olursa getirin küçük olduğu için tomografi ye girmesin dedi. Şuanda neşesi yerimde güldürürüm filan . Eşimde dedim gidelim diye o panik yapma uyutmayaım 1-2 saat gözlem altında olsun dedi ama içim içimi yedi yani dr gitsem de benim yaptıgım gibi bakacak tabi onlar profesyonel bakacak ama dediğim gibi daha önce gittiğimiz de gördüğüm herşyi yaptım . Burada bi bebeği koltuktan düşen anne vardı kamare kayıtlarını koymuştu bakıcı odadan çıkınca düştü diye onun bebeği nasıl durumu bilen varmi ?