Happymomnes Kızlar slm, bebeğim 1 bucuk aylık. Dısarı çıkarken nasıl giydiriyorsunuz? Sanki üşücekmiş gibime geliyor. pusete koyuyorum örtüsüde var siz nasıl giydiriyorsunuz?
Hamzaninannesi1411 Happymomnes havalar soğudu malúm. Ben kollu zıbın üzerine pamuklu kazak altına pijama ve kot pantolon ve montunu ayakkabısını giydiriyorum canım . Eli yüzü hemen buz oluyor çünkü
Gulceninannesi25 Happymomnes ben ocakta doğum yaptım ama böyle havalarda normal tulum giydirip kalın mont gibi olan tulumdan giydiriyordum pusete de puset örtüsü yada muslin ile ortuyordum rüzgar soğuk görmesin diye tabi şapkası falan oluyordu şimdi 10 aylık külotlu çorap üstüne eşofman pantolon sweet kazak giydiriyorum normal örgü ceket yada mont dışarıya göre yanımda mutlaka penye battaniye ve kadın battaniye vardır uyursa diye de