yuhumgeliy Kızlar eşimin gömleklerini ütülüyorum mesela dümdüz gözüküyor ütü masasından kaldırıyorum askıya asarken hep çizgi çizgi veya kırışık oluyor. O yerlere bastıra bastıra yine ütü yapıyorum yine de düzelmiyor neden olabilir ya
-_-hUysUzvetatlikadin yuhumgeliy kumaştan kumaşa fark ediyor nemli ütülemeye çalış ve kimi gömlekler 1000 devirde yıkayınca çok zor açılıyor kırışıklığı