Kızlar bebeğim 8 aylık hiç böyle yapmazdı sürekli hıçkıra hıçkıra ağlıyo 5-10 dk susuyo sonra yine ağlamaya başlıyor gecede uyuyamadı bile 4 tane çıkmış dişi var hiç böyle olmadı tetagil kullandım biraz düzeldi yine aynı oldu calpol hiç işe yaramadı nevrim döndü susturamıyoruz bu diş ağrısımı 4 dişinde böyle bişey yaşamadık bunu yaşayan varmı dün geceden beri ne doğru düzgün yatıyo ne oturuyo sürekli ağrıyo başka bişeyi olabilr mi lütfen yardım