Kızlar test yapıp tek çizgiden sonra 2 3 gün sonra yapip cift cizgi goreen var mi şüpheleniyorum ama yaptım tek cizgi adetim düzensiz ne zaman olacağımı da bilmiyorum geri cekilme ile korunuyoduk normalde geçen ay 31 inde oldum acava bideha yapsammi ki