3 ay 8 günlüğüz gazlı bir bebekti aptamil comformil kullandık sindirimi kolay oldugu için o iyi gelmişti ama cok şişirdi glikoz oldugu için içinde sma denedik kabızlık yaptı golden goat keçi sütlü mama denedim kabızlık yaptı hipp denedik gaz yapmıştı ilk aylarda ama suan gaz problemimizi atlattık tekrar hippe geçtik her bebek farklıdır her bebek her mamayı almıyomuş mesela ama ben ne mama verdiysem onu yedi oglum deneyerek karar vermen gerekiyor