Minikprenses38 Çamaşır deterjanının içine biraz çamaşır sodası ya da karbonat koyun makinayı çalıştırın deterjanı alıp biraz köpürünce makinayı durdurun deterjanla beklesin sonra çalıştırın geçer inşallah.Benim nevresim takımım da öyle olmuştu 12 saat kadsr bekletmiştim bembeyaz olmuşlardı ama bu yöntemi sık sık kullanmayın makinaya zarar vermesin diyorlar.