Kızım 14 aylık ve geceleri çok ama çok zor geçiyor. Dönemsel bişey mi acaba bizim gibi olanlar var mı? Gündüz uykusuna çok güzel hemen dalıyor ama gece uykusu için çok direniyor. Ben ayağımda sallayarak uyutuyorum ne yaptıysam bırakamadık :( bütün gece ya sallıyorum ya emziriyorum artık uykusuzluktan isyan bayraklarını çektim. Gündüz 2 uyku uyuyordu 3 saat falan toplam ama artık tek uykuya indirdim 2 saatlik, fakat değişen bişey olmadı gece yine aynı, yastığa yatırır yatırmaz ağlamaya başlıyor