Merhabalar oğlum parkta oynarken demirin üzerine düştü yanağında morarma olmuştu hemen acile götürürdük bir şey olmadığını söylediler ama 2-3 ay oldu yanağında geçmeyen küçük bit kırmızılık kaldı bakınca üzülüyorum acaba geçer mi veya iyi gelebilecek bir krem biliyor musunuz