Tavsiyelerinize ihtiyacım var anneler büyük oğlum perşembe günü kabızdı şurubunu verdikten sonra uyurken altına kaçırdı gece de 2 kere kustu ikincisi çok kötüydü cuma akşamı da ishal oldu hala geçmedi çok seçici asla haşlanmış patates, pirinç lapası vs yemiyor kiraz sapı kaynattım zorla bir yudum içti yarın sağlık ocağına götürücem kontrolü var hemde doktora göstericem galiba bizde salgına yakalandık aşırı hareketli olan çocuğum halsizlikten olduğu yerde uyuyakalıyor 😔 ishali nasıl geçirebilirim yardımcı olursanız sevinirim