Ayseguler1479 11 buçuk aylık kızım hiç bişey yemiyor hamile olduğum için 15 gün önce sütten kestim ondan sonra yemeden içmeden kesildi ne yapabilirim vitamin şurupları iştah şurubu filan kullanabilirmiyin
Melikeeeecansuu Ayseguler1479 burda beklıyım benım oglumda 18 aylık hıcbıse yemıyor memeden baska bırsey yok
Samyeli008 Ayseguler1479 Benimki de 11 aylık yemiyor yaşlandım resmen yaaa bu çocuk yemedikçe. Karadut özü alacağım canım bir de 1 yaş kontrolünde tahlil yaptıracağım bakalım belki bi eksiklik vardır diye. Balık yağı ne zaman verilir acaba o da aklımda
Sedaekrem Ayseguler1479 sutyen neden kestin canm hamilelik emzirmeye engel mi yani degıldır kesme bence doktoruna sordun mu
gmzeekk Melikeeeecansuu ya peki kilo alımı var mı gelişim nasıl bana doktor 1 yaşından sonra anne sütü yetersiz gelir gelişim geriliği başlar dedi ama çok canım sıkıldı 😔 oğlum suan 10 ay 19 günlük
gmzeekk Samyeli008 Samyeli008 benim de 10 ay 19 günlük yemiyor birşey bende tahlil yaptıracağım ama bir lokma bile almıyor sizinde öyle mi sadece emiyor o da 4 saat bazen 5 saatte bir normal mi hiç bilmiyorum artık gerçekten sıkıldım 😒 kilo durumu nedir bebeğinizin
Samyeli008 LadyMarmelatte Teşekkür ederim canım 1 ay sonra yaşına girecek bi tahlil yaptırıp doktora sorar kullanırım inşallah işe yarar😍
Sedaekrem Ayseguler1479 nedenınıde soyledımı doktorların farklı farklı goruslerı var canım farklı doktorlara da sormanı tavsiye ederim tabi sen en dogru sunu bilirsin ama anne sutu degerlı oldu ıcın diyorum biri bunu der dıgerı gerek yok emzır der
Samyeli008 gmzeekk Ek gıdaya başladı başlayalı çok az yiyordu canım mesela yarım kase çorba koyduysam onun da yarısını içerdi ama en azından bir şey geçmiş olurdu boğazından. Ama şimdi bir lokma bile yemiyor direk eliyle reddediyor daha tadına bakmadan. Kilosu düşük 8 kg iki aydır aynı kiloda çok üzülüyorum valla yaa yıprandım iyice🥺 Ağlıyorum artık büyüyemeyecek diye
Melikeeeecansuu gmzeekk canım 11 kıloya yakın bıde cok hareketlı yatmadan yatmaya yatıyor hep ayakta gelısım gerılıı olmaz aslında ama dıkkat et ayaklanınca yedıklerı hep erıyor oturmuyorlar cunku hıc sızın kackılo
gmzeekk Samyeli008 aynı şeyleri hissediyoruz ya bende yıprandım artık bizimde ilk zamanlar aynı şekil az da olsa yiyordu 6 aylıkken başladım ek gıdaya 7 buçuk aylıkken diş çıkardı o gün bugündür yemiyor
gmzeekk Melikeeeecansuu peki hep mi yemiyordu biz başladık 1 buçuk ay sonra kesildi sizin de en başından beri mi sonradan mı oldu
gmzeekk Melikeeeecansuu doktor öyle dedi bana canım sıkıldı ya ne biliyim 1 yaşından sonra emerek devam ederse gerilik olur dedi inşallah olmaz birşey
Samyeli008 Sedaekrem Kaşığı gördüğü an yemek istemiyor bu aralar diş de çıkarıyor ne yaparsam yapayım yemiyor emiyor sadece
Samyeli008 gmzeekk Benim kızım da 7 aylıkken diş çıkardı şimdi de üst dişler geliyor ve inanılmaz zıt çıkaran bir bebek dişin de etkisi oluyor tabi yemesinde. Bi götüreceğim bakalım değerlerine bakalım inşallah düzelir🤲
Melikeeeecansuu gmzeekk canım bastan berı var bı ara goturdum demırı b 12 sı düşük cıktı doktor 1 aylık damla felan verdı yemege baslamıstı yıne yemıyor goturdum tekrar kan degerlerıne baktı hepsı ıyı cıktı. Diş cıkarması bıtmwdı bı bırı cıkacagı zaman 3 4 ay cekıyorum. Sonra dıgerı cıkıyor felan derkwn 18 aylık oldu. Suan da ustte 2 tane it dişi cıkıyor alttada buyuk azılar cıkıyor yanı 4 tane diş cıkarıyor şuan ölüyorum resmen. 100 kere uyanıyır gece en az
Saresi 21 aylık kızım hala yemiyor 😂 kilosu normal hatta ortalamanın üstünde ve hep çok hareketliydi. 10 aylıkken koşuyordu 😂 tahlilleri hep temizdi balık yağı karadut özü kullandım hiç işe yaramadı kızımda ve gerçekten onları içmesi için bile iştah lazım
Melikeeeecansuu gmzeekk yok canım olmaz bı sıkıntın olmazsa 15 aylık 2 yasına kadar emzır. Meme de olmazsa aclıktan nglurlar bılmıyırum