TahtaSunta Bebeğim 36 günlük tüm giysilerini utuluyorum. Siz peki anneler ütü yapiyormusunuz ne kadar süre ile utulemeye devam ettiniz
-_-hUysUzvetatlikadin TahtaSunta ben bir yaşına kadar ütüledim. O uyudukça evin işlerinden önce bebeğimin koyafetlerini ütülüyordum
Eminos TahtaSunta ilk bebegimde ayri yikadim mutlaka utuledim ama ikincide hep camasirlar ayni yikandi sadece gezmelik kıyafetleri utuledim yormayin kendinizi boyle de oluyormus
TahtaSunta -_-hUysUzvetatlikadin benim ki ne gece ne gündüz kendi yatağında uyumuyor. Sadece memede sakinlesiyor
-_-hUysUzvetatlikadin TahtaSunta o zaman ütüsüz dene canım yorma kendini vicdanen kötü hissetme eğer ütüsüz giydirdiğinde cildinde bir farklılık yoksa sorun olmaz ağır deterjan kullanma buna dikkat et sadece en önemli olanı senle geçirdiği etkileşim sonuçta
ipekizil TahtaSunta ben de utuluyorum. birinci aydan sonra o kadar cok camasir cikmiyor. bir de isi hizlandirmak icin bir tavsiye. agiz bezlerini ust uste koyup utuleyin😅
TahtaSunta -_-hUysUzvetatlikadin ebebek in kendi deterjanini kullanıyorum sizlerin kullanıp memnun kaldığı deterjan var mi