Nikra Kızlar bebeğim 9 aylık. Doktor inek sütü alerjisinden şüphelendi . Bu aya kadar sma ile geldi.. ek gıdanın da tadına varınca smilac i kesinlikle içmiyor. Açlıktan ağlıyor . Pekmez karıştırdım , vanilya şurubu koydum yine içmedi. Nasıl icirdiniz sizler
nilbuglem Nikra bende aptamil pregomin as kullanıyorum maalesef bende içiremiyorum aynı dediklerinizi yaptım.. şurda bekliyim bende
Nikra nilbuglem pregomin as bir nebze de olsa daha iyiymiş tadı ben de olmazsa doktora onu soracaktım
Melikeakiner Ablam pregominas kullanıyor vanilya şurubu ile alıştırdı. Ama pregominin tadı smilacdan iyi dedi.
hanife82 alerji için pregomin as mamayı biliyorum çevremde alerjisi olanlar o mamayı kullanıyorlar çok da memnunlar