Dildarhatun 5 buçuk aylık olduk yaklaşık. Patatesten başladık. Parmağımla ağzına veriyordum. Bugün dışarı çıktık. Kaşık, tabak ya da ne lazımsa alıcaz eşimle inşallah. Ne önerirsiniz ?
Nazlinci Dildarhatun ya kaşık okeyde tabak bende oi oi falan aldım ama plastik ya hoşuma gitmedi. Doktorumda evinde kendi tabağın yok mu onları kullanma bence dedi. Kaşık sülük falan ama tabağa gerek yok bence
Wanderlust Dildarhatun ilk zaman icin sadcee minik kasik aldim onun disinda hep bizim tabaklarimizdan kullandim 10 aylikkenden itibaren de kasik catal vermeye basladm inanin ek gida alisverisi cok gereksiz ihtiyac duyarsaniz alin ilk zmaan aldiklarinizi kullanamadan kaliyor veya ne kadar gereksiz oldugunu anliyorsunuz. Oioi hediye geldi ama hic kullanmadik onlugu cok agir boynunda hic istemedi. Bwl olarak ilerledigimiz icin de yasina geldiginde cam bardak porselen tabakla da guzelce yiyebiliyordu onerim zamanla alin hepsini birden almayin
BabyKayra Oioi kaşığı aldım en güzeli o diye ama hiç sevemedim en güzel evdeki tatlı kaşığıyla yediriliyo. Normal cam kase de en güzeli. İnsan bi hevesle almak istiyo ama çok gereksizmiş
DunyamMavi Neden erken başladınız peki ? Gelişiminde sıkıntı mı var ? AkSi takdirde 6 ay dolmadan başlamayı önermez doktorlar. Biz de o kadarız erken başlamaya heves edilmemeli dedi doktor. Tadım için de 6 ay dolunca dedi. Tabak çanak deyince de oioi. Silikonu vakumu çok iyi.
Mszrn9678 https://imgyukle.com/i/JYhR2c https://imgyukle.com/i/JYhENt https://imgyukle.com/i/JYhVAR Ben bunları tercih ettim memnunum
Mszrn9678 Önlük bide kollardan geçiriyorsun arkadan bantlıyorsun önü hiç kirlenmiyor e bebekten almıştım ondan da kesinlikle almalısın. Suluk olarak Avent akıtmayan suluktann tercih ettim ondan da memnunum