Portakalkabuguu Kızlar Seher hanıma giden var mı ayrıldı mı hastaneden acaba bilgisi olan yazabilir mi? İzinde dediler koray hocaya muayene oldum mecburen ama memnun kalmadım başka söylentiler de var Seher hocayla alakalı gittiyse çok üzülürüm :(
Portakalkabuguu giresun yeni mi geldi acaba geçen kadın doğum acilde denk geldi ama? Top sakallı biri mi bahsettiğiniz kişi
giresun Portakalkabuguu AA daha 1 sene olmadı ne zaman gitmiş..gerce adamda haklı yüzyıl pazar mahallesi gibi ben medarda doğum yaptım inanılmaz ilgiliydi hepsi
Portakalkabuguu giresun yaa bende Seher hanımda doğum yaptım ebeden de hastaneden de hemşirelerden de çookk memnun kaldım 2 sene olacak
Mervis41 giresun Doktorum Şafak beydi 9 ay boyunca kendisine gittim 20 Eylülde doğum yaptım ertesi gün hastaneden ayrıldı o kadar çok üzüldüm ki. Kendisi Yozgat Bozok üniversitesine prof. Olarak gitti ama o kadar iyi vicdanlı bir doktor ki her zaman arayıp mesaj atabilirsin demişti ☺️
giresun Mervis41 zaten yüzyıla doçent bir prof fazla dayanamazdi😂geçen aksam çocuğumu çocuk doktoruna götürdüm acil bakmadılar yoğunluktan geri döndük 39 derece atesle…birdaha asla oraya adım atmam
Mervis41 giresun Bebeğim henüz 3 günlüktü kontrole gittik doktor üstünü çıkarttı ve orada giydirmemize izin vermedi dışarıda hasta çok bakım odasında yapabilirsiniz dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü neye uğradığımı şaşırdım şikayette bulundum ve o günden beri gitmedim oraya