Edakeskin1 oğlum 1 haftalıkken 47 çıktı değerleri hap başladık hemen yaşına girene kadar her ay kan veriyorduk şimdi 5 buçuk yaşında 3 ay bi değerlerine bastırıyoruz. İlacı ne xaman bırakır belli değil daha belki bi ömür boyu kullanabilir demişti doktorumuz.