Aysegularici Beyzaevren sizinki 4 ay atağını gecirmis olması lazım bu ataksa eğer 5 ayın atağı olabilir biz 4 ay atagindayiz Allah allahh zombi gibiyim artık çok bittim bu ataktan
Beyzaevren SeydAlyaMina bizim çok rahat geçti eğer gecirdiysek bu aralar bı tuaf uyku istemiyo bide bagiriyo sürekli yere yatirinca kucak istiyo,😄
Tbmbdb Benum ki de 25 temmuz da doğdu şuan çok huysuz atakta diye düşünüyorum uykuya zor geçiyor gece 2 de 3 te uyuyor meme emerken birden bırakıyor etrafa bakıyor 38+ 2 de doğdu
SeydAlyaMina Beyzaevren 4 aydan 5 kadar olan kısmı zordu bizim de 4 ay aşısı oldu kara bulutlar çöktü resmen