Arkadaşlar merhaba pek bilgim olmagigi için size soruyorum malum kış geldi biz dışarı pek cikmayiz ama hastada oluruz oğlum özellikte yani kış için hani bağışıklık güçlendirici yada ekstra vitamin D3 spreyi kullanıyorum şuan ama propolisler falan ise yararmi bağışıklık için hemeh hastalığa yenik düşmesini istemiyorum da öneriniz varmı