Burcukcktg 10 günlükken yaptırdık 2-3 günde toparlamıştı maşallah. Verdiği kremi sürmüştüm sadece doktorun. 2 gün kucağıma almadım bir de dik şekilde o kadar. Karton bardak bile koymamıştık koymayın gerek yok demişti doktor. Sadece terramycin krem vermişti onu sürdüm. Lokal anestezi ile oldu Dikişliydi bizimki.