Yaklaşık 1 haftadır asla mama içmek istemiyor basıyor ağlamayı bir yeri ağrımıyor burnu temizlenmis altı temiz , oyunda oynuyor gülücükler saçıyor 2 ay 6 günlük mama saati gelince biberonu verince kendini yırtıyor çözemedim neden böyle oldu. 1 hafta öncesine kadar 3 saatte 1 120 ml çok güzel içiyordu şimdi 5 6 saatte bir 90 ml zor bela işkence eder gibi zorla ağzına sıka sıka içiriyorum ne yapacağımı bilemiyorum varmı başına gelen