Kızlar 2 haftadır griple uğraşıyoruz 1 hafta antibyotik kullandım geçti boğaz ağrısı geçmedi 2 gun sonra yine grip başladı onu da 1 haftada ilaçlarla geçirdim öksürük geçmiyor resmen bebeğimin yanında yatamıyorum uyandiriyorum. Her seferinde maske kullansam da bebeğime bulaşıyor