Asel041 Arkadaslar bebek giyim acmak istiyorum ve tecrubesizim fikirlerinize ihtiyacim var sizce iyi satış yapilir mı sadece instagramdan satış yapacagım yorumlarinız benim icin çok degerli olacak şimdiden teşekkür ederim.:)
BuzluKahve Asel041 Ben kendi adıma yazıyorum İnstagram’dan almazdım. Güvenmiyorum. Herhangi bir olumsuzlukta iade/değişim çok sıkıntılı. Onun yerine Trendyol, hepsiburada gibi yerlerde dükkan açabilirsiniz.
Deletedmom_109 Asel041 bence yurtdışından ürün getirip satan butikler iş yapıyor ya da konsept ürün satanlar işte doğum günü kıyafetleri gibi. Bunun dışındakilerin tutunması bence zor.
Hellomoto Asel041 ben kendi adıma yazıyorum trendyol bile olsa bebeğime ya küçük gelirse ya olmazsa begenmezsem diye gider magazadan alıyorum. Bebek giyim yerine başka bisey olabilir
Elele Asel041 veya dolaptan yapabilirsiniz orda çok butikler var ben de sık sık alıyorum daha güvenilir geliyor maliyet konusunda bilgim yok