Subat ayında doğum günü var. Biz evlendiğimizden beri birbirimize hediye almıyoruz günlere önem vermediğimiz için. Ama gözlüğü kırıldı ve almıyor. Doğum gününde alayım dedim. Zaten kendine hiçbirsey almaz bilemez hep ben alırım. Bi atlet bile alamaz o kadar 😂 şimdi gözlük olarak gönül ister ki Ray-Ban alayım ama maalesef o kadarını alamıyorum 😂 Mustang gördüm Atasun optikte 850 tl fiyatı. Bu marka iyi midir kızlar yada önerisi olan var mı en fazla 1000 verebilirim