Kesesıyle cıkmadıgı surece tekrarlıyor hastanelerde falan da yspılıyor dıye okumustjm bırkac yıl once. Ama evde ıgne ıle cıkartan da var genelde patlatılıyır kabuk baglayınca tam kuruyup soyulmadan kendınız yarayı kaldırırsanız kesesı de beraber gelebılıyor