Ketsan bizimki o kadar ufakken doktor çekmemizi önermemişti , hatta tazyikli şekilde sıkmayı da önermedi. Sadece bir iki damla damlatmamızı söylemişti. Ben de çekmekten hep korkmuşumdur geniz eti büyütmesine neden olur mu acaba diye ya da burun mukozasında şişmeye neden olur mu diye 🤷🏻♀️ doktor da önermedikçe çekmedim zaten sadece su damlattım, büyüdükçe de şırıngayla su sıktım sadece hiç çekmedim.