Herkese merhaba. Bebeğim 5 ay 11 günlük. Geçen haftalarda geceleri 2-3 saatte bir uyanıp emiyor (daha doğrusu tam uyanmıyor da mızmızlanıyor ben de emziriyorum uyumaya devam ediyor) diye söyleniyordum. Birkaç gündür saat başı kalkmaya başladı. Emzirip koyuyorum bazen 20 dk sonra yine mızmızlanıyor. Neden olabilir acaba atak falan mı? Uyku saati iyi aslında 20-21 gibi uyuyup sabah 7-8 arası kalkıyor ama ben emzirmekten uyuyamıyorum. Ne yapabilirim? Benim durumumu yaşayıp atlatmış olan var mıdır?