Dilek_66 Kızlar selam herkese.Arkadaşım polisliğe başvuracak ünv.mezunu ve yüksek lisansı var fakat gözünde katarakt çıkmış bu durum polisliğe engel olur mu aceba ne yapması lazım?
Berenpinar Dilek_66 polislerin zaten herşeyi görmesi suç. Görmüyorsa ne mutlu direk alırlar merak etme.
pogacayanakk kahvesever93 öyle bir yazmışsınız ki polisler canı sıkıldığı için ceza yazıyor sanki. Sizin canınızı onlar koruyor unutmayın
kahvesever93 pogacayanakk Evet öyle zaten. Sapanca otobanında sınıra 78 koymuşlar🙃 kocaman otoban yahu. Kim gider 78 asagısı? Yürüsem daha hızlı olur. Ceza kestiler 600 tl. He hepsi böyle değildir bilemicem ama görüyoruz işte. Kurunun yanında yaş da yanıyor🤷♀️
pogacayanakk kahvesever93 tahmin ettim size yazılan bir cezadan dolayı böyle yazdığınızı, cezayı polis yazmak zorunda kanuna uyuyor onlarda yasal sınır var
pogacayanakk kahvesever93 yanlız bilmeden yorum yapıyorsunuz şu an. otobanlarda kameralarla hız sınırınız ölçülüp otomatik ceza yazılıyor. Polisler otobanda sizi beklemiyor yani