İki hafta önce sezaryen oldum, kanamam bir hafta bile sürmedi. Rahimde kan birikmis, kürtajla temizlenecek dedi doktor 🤦🏻♀️ zaten travmatik bir sezaryen geçirdim, üstüne bir de kürtajdan çok korkuyorum. Var mı başına gelen? Kanamanin kendiliğinden olması için neler yapılabilir?.