hasanurasiiimm Oğlumun burnu sürekli tıkalı otribebenin burun aspiratörü var ama nefesim yetmiyor fazla bir şey çıkmıyor o yüzden. Elektrikli burun aspiratörü gördüm kullanan ve memnun kalan var mı?
GBK hasanurasiiimm elektrikli almadım ama wee markasının silikon temizleyicisini kullanıyorum memnunum güzel temizliyor ama kullanmasını bilmek lazım herkes kullanamıyormuş
Boniboncukkk hasanurasiiimm biz kullanıyoruz canım nexus marka. Çok memnunum çocugunun burnu açıldı resmen . Alerjik bi bebek olduğu için çok tıkanıyor ve sümük üretimi fazla serum damla döküo aspiratörle çekiyoruz 3 farklı çekim gücü var ve bebekler için yeterli.
hasanurasiiimm Boniboncukkk benim oğlum da doğduğundan beri sürekli tıkanıyor. Bıktım artık . Bi çözüm araştırıyorum. Tamam bi bakayım o markaya ben braun görmüştüm .