Boniboncukkk tatlibiranneo evet canım kokusuda tadı da aynı mangal gibi. Çok güzel benımki eski tip. Markasını bilmiyorum ama hepsı öyledır
tineanigra tatlibiranneo premier grillex miş. Sıfır koku ev içingerçekten güzel. Normal mangala göre bir tık geç pişiyor ama normal zaten bu
Melis84 Kapaklı üstü telli olanları diyorsanız eski tip kullanıyorum çok güzel pişirir 😊 ayrıca ekmek kızartıyor biber patlıcan közlüyor annem onda onlar da çok güzel oluyor
tiredmom_ tatlibiranneo Taner marka elektrikli ızgara kullanıyorum o kadar memnunum ki neredeyse alalı bir yıl olacak evin içinde Mangal yapıyoruz sanki🤤☺️
tatlibiranneo tiredmom_ ya valla mı bende aynı Taner marka aldım kapaklı olan varya ondan yorumlara bakarak aldım
tiredmom_ tatlibiranneo evet tipi tost makinesine benzeyen kapaklı acayip güzel biz 1 seneye yakın kullanıyoruz evde duman yok fazla koku yapmıyor aşırı memnunum
tiredmom_ tatlibiranneo güzel tercih güle güle kullanın. Kullanırken altına su koyun unutmadan sonra izgarayi hazırlayıp koyun etler lokum gibi oluyor biz her hafta 1 kullanırız