4 aylık bebeğim ilk kez pişik olmuş ama bayağ kötü oldu yani bu aralar gece uykusunu bölmemek için altını almıyorum açıkçası ya da bir kez alıyorum ondan mı yaptı anlamadım normalde hiç olmamıştı bir kez heralde küçücük iki nokta vardı onun dışında olmadı sudokrem ve bepantol pişik önleyici var bende sudoyu kullanıyorum şuan ama dün az pişik vardı sürdüm şimdi daha çok etki etmiyor mu emin değilim