Benim kızım savunamiyor 22 aylık biri karissa ya ağlar ya donar kalır :(( onun bu ozeligini değiştirmek istiyorum cesur olsun istiyorum:(( özelikle akranları 2 yaş oluyor sendromda oluyorlar malum ama kimsenin sendromu beni ilgilendirmez biri kızıma karışınca çok sinir oluyorum.