Barlas_mom Kızlarr 2 numara da 6-9 yazıyor ya 9 bitene kadar mı kullancam 3 te de 9-12 yazıyor ne yapıcam 🤣
Betulss051 Barlas_mom aynen 9-12 ye geçin.Bende tereddüt ediyordum doktor tanıdığım önce bile geçenler var dedi.
Barlas_mom Dnzks Teşekkür ederim 2 haftamız kaldı da bende hep 3 numara stoklamıştım allahtan iyi oldu yoksa 2 alsaymışım elimde kalırmış
Barlas_mom 2121-eliz Evet canım teşekkür ederim iyi ki 3 almışım o zaman indirimler vardı ya tereddüt etmiştim 2 alsam elimde kalırmış
Barlas_mom Betulss051 Teşekkür ederim 🙏🏼 Bu kampanyalar dan hep 3 numara almıştım iyiki 2 almamışım o zaman