Bellaesmer Ablama dogalgaz ve elektrık yardımı cıkmıs kendı adına ama ablam calısıyor ve ptt ye gidip odeme sansı yok ofiste tek duruyor ablamdan baskasının odemesi kabul oluyormu kesın bılgı verebılırmısınız?
Cihangiriinannesii Bellaesmer Başkası ödeyemez ama e devlette ödemek için hizmet açıldı ordan odeyebilir. Elektrik yardımı fatura odemesi gibi bir şey yazıyordu tam hatırlamıyorum
Keremikoom Bellaesmer elektrik yardımı fatura ödeme ile e devletten ödeme yapabilir ama doğalgaz için mecbur gitmek zorunda PTT ye
Minikprenses38 Bellaesmer hayır kabul etmiyorlar başvuru sahibini istiyorlar ben kendi adıma başvuru yaptım bebeğim 25 günlük tü gidemem diye eşimi gönderdim beni istemişler
Godfellas_2021 Arkadaşlar benimde eşimin üzerine çıktı ptt ye gidip faturayı ibraz ettirmek lazım yazıyor internette bilen var mı nasıl yol izlememiz lazım faturayı sürekli ptt ye mi götürmek lazım her ay mı acaba