Kızlar kızım 10 aylık çok ayaklanmıyordu sağ sola döne döne gıdiyordu kalçası icin pvalik bandajı takmıştık ondanmı acaba diyendüşünüyordum doktor her nekder alakası yok zamanla hepsını yapar desede hep ıcımde bır üzüntü vardı taki dün emeklediğini görene kadar ınsallah sağ saglım yürüdüğünğde görmek ümidiiyle her bebek bir olmuyormus Gerckten kendi kalkıyor koltuklardan tutunuyor emeklıyo böylesine mutlu oldum 🙈🥹 mutluluğumu paylaşmak istedim 🥲