Çok olursa zararı olursa diye korktum yaptıkça rahatlıyor o yüzden birkaç defa yapmanın zararı olur mu acaba diye düşündüm. Birde serum olarak var şırıngayla çekiyorum dediginiz gibi onun geçerlilik tarihi oluyor mu 1 ay önce almıştım mesela hala kullanabilirim sanırım