Arimayam bakın videolarını izleyin. Alttan gaz çıkması için birebir. Kakaya da çok yardımcı böylece kakanın yarattığı extra gaz ve rahatsızlık da geçiyo. Benim bebeğim şu an 3 aylık. Gazlı bir bebekti ve günde 1 kez kaka yapardı. Tüm gün o bekleyen kakanın rahatsızlığını çeker ıkınırdı. Şimdi günde 3 kez kaka yapıyor ve çişe tuttuğumda gazını da çıkarıyor popodan. Çok şükür bugünümüze. Ben bebeğim ıkınınca veya poposunı arkaya atınca tutuyorum kaka yapıp gazını çıkarıvermeye başladı. Post açmıştım tuvalet iletişimini denedim başarılı oldu diye ama gelin kaynana postu olmadığı için kimse bakmadı sanırım. Halbuki çokk faydalı.