Daisyy Daha önce yazmıştım ne zaman bana geldiğinde susacak, ne zaman benim yerim ayrı olacak onun için, ne zaman annesi olduğumu bildiğini hissettirecek diye. 3 aylık oldu bebeğim 10 gündür gözü hep bende. Başkasında ağlıyor bana gelince sakinleşiyor. Bazen gözünü benden 1 saniye bile ayırmıyor öyle izliyor beni sonra utanıp gülüyor allahım eriyorumm. Dün komşuya gittik seviyorlardı ağlayınca bana verdiler sustu. 2 kere böyle oldu. Şu an 3 ay günlük. Evet biliyorum zor olacak. İşimi gücümü yapamayacağım. Bazen tuvalete gittiğimde ağlayacak. Ama olsun bugünlerin tadını çıkaracağım. Ergen olduğunda bi öpmeme bile kızdığında hatırlatacağım oğluma. Seni çoook seviyorum kuzum ❤ hani bana aşık aşık bakıyorsun ya o ne ki en büyük aşk benimki sen benim hayatımın aşkısın bitanem ❤