Arkadaşlar kızım 1 ay 23 günlük mama+emme olarak beslenmemiz tek göğsümü emiyor 3 gündür büyük tuvaletini yapmadı gazını üstten alttan çıkarıyor. Mama olarak HİPP kullanıyorum sabah gece yatarken 90cc veriyorum . Bir acile götürsem mi sizce bizim durumu yaşayan oldu mu ?