Bizde de aynı şikayetler var 4ay 10günlük bebeğim. Emerken sürekli bırakıyor oyun oynamak istiyor,uyku süreleri kısaldı, bazen çok huysuz oluyor ağlıyor, sürekli elini ve elimi ağzına sokmak için uğraşıyor,hırslanıyor, üzerine salya akıtıp ıslanıyor vs vs. Bende geçen gün doktora gittim acaba diş mi çıkarıyor o yüzden mi diye. Doktor herşey normal dedi diş belirtileri 2.aydan itibaren başlayabilir bebeğiniz gayet sağlıklı dedi gönderdi bizi 😂