Merhaba üç gün önce 2. Ay alışı oldu sonra da ben grip oldum benden de biraz geçti çok huzursuz ve biraz da olsa ateşli iki gece geçirdik normalde memeye yaklaştırınca bile nasıl arar hemen emerdi şimdi zorla emiyor ağlıyor memede 2ay 8 günlük ama az emdi ama keyfi yerinde ağlamıyor bırakınca acaba yetiyor mu diyorum ama önceden daha çok emiyordu mama mı versem bilemiyorum başına gelen var mı