1bahar Orajdagdeviren hiç bişey ne yapmaya çalıştiysam geçmedi eşim gel dışarı çıkalım derdi hayır derdim hep ağlardım ama 40 gün geçtikten sonra herşey düzeliyor 🌼
ayseasln21 Orajdagdeviren Ben oldum hatta ateş bile yaptı 40 lara kadar ateşim çıkıyordu doktorlar asla ne olduğunu bulamadılar herşeyim tertemizdi en sonunda lohusa depresyonu denildi . Kelle paça çorbasıyla iyileştim. Biraz araştırınca kelle paça çorbasında mutluluk hormonu salgılan bir besinmiş ☺️İlk okuduğum da çok şaşırmıştım
fa_sena_y Orajdagdeviren bir şey yapmadım zamanla geçiyor merak etmeyin ben ağır depresyona girmiştim ama bebek bakımının zorluğundan falan değil bebeğim sarılık olmuştu hiç uyanamıyordu o yüzden çok psikolojim bozulmuştu ailemin yanında kalmıştım ama onun etkisi çok olmuştur tek başıma olsam daha ağır geçirirdim
Mukemuke Valla hiçbirşey yapmadım :) günler geçtikçe sen bebeğe bebek sana alıştıkça düzeliyorsun normal hayatına ruhsal yapına dönüyorsun. Ha ama çok bunaldığımda dışarı çıkıyordum çok iyi geliyordu.