Gulra Bebeğim 6 ay 10 günlük yaklaşık 1 Aydır tadım yaptırıyorum 3 gün kuralıyla neredeyse herşeyi verdim. Ne zaman öğün olarak vereceğim. Öğün olarak verdiğimde ne kadar vermem gerek? Birde bu irmikli yulafla yapılan Mamaları hangi ayda veriyoruz?
-erCansu- Gulra 7 aylıkken kahvaltıya geçebilirsin yani kahve fincanı kadar ver mesela 3 öğün ara öğün olarakta meme yada mama hangisiyse bence kaşık maması için acele etme ben onu 1 yasında falan yatmadan önce yediriyodum
Tazesine- Gulra Doktorlar iki yaşına kadar asıl besinin anne sütü olduğunu söylüyor ana öğün tabak tabak olmamalı yani bir küçük fincan olarak porsiyon belirleye bilirsiniz ben 8. Ayda başladım kahvaltı ve öğle veriyorum sadece
Sebusebu Gulra ben kızıma 7 aylıktan beri 3 ana öğün veriyorım. Sabah ve gece formül mama sonra kahvaltı öglen corba ya da meyveli muhallebi aksam sebze ya da kıymalı yemek vs
Gulra -erCansu- kaşık maması ne oluyor irmikli olan mı? Ben nette görmüştümde ondan sordum içine tüm meyveleri koyuyo
-erCansu- Gulra yani irmikli yada kaşık maması bence en son çare onları vermek olabilir aynen meyve falan cam rendede içine rendeleyıp verebiliosnz
Sontvbukucu Gulra 7 aylikken kahvalti ve ogle yemegi şeklinde başlayabilirsiniz. 9. Ayda akşam yemeği de eklerseniz. 10 aylikken falan bide ara öğün verebilirsiniz.