Loobex aldım kanz markasının aynısı gibi duruyor arkadaşım kanz almış memnunmuş diye. Daha 3 gün falan oldu odanın nemi 45 50 arası oluyo gece ama ben kendim bile hala tıkanık uyanıyorum anlamadım gitti eşim de işe yaramadı sanki diyo bin lira verdik boşuna değildir inşallah işe yarae iyi ki almışız deriz. Yorumları da iyiydi halbuki 🥲