Eyug alerjisi kesinleştiğinde hiç bir şekilde süt ve süt ürünleri vermiyorsunuz emziriyorsanız siz de tüketmiyorsunuz. zor bir süreç ama geçiyor. Dikkat etmek gerekiyor paketli ürünler tüketmeyeceksiniz. ekmeği bile alırken sorarak almalısınız içerisine bazı fırınlar süt ekleyebiliyor. bu arada reaksiyon ciddi ilerliyorsa hiç beklemeyin doktora gidin benim bahsettiğim gibi popoda kızarıklık mukuslu kaka veya hafif kan varsa telaş etmeyin bıraktığınızda yavaş yavaş gerileyecektir.