CanMomy Sütüm azaldığı için mamaya başlamıştık 3 buçuk aylıkken şimdi oğlum 9 gün sonra 5 aylık olacak 150ml mamayı bitirirdi dünden beri 60 ml falan içiyor zorluyorum içmek istemiyor neden olur acaba ya moralim çok bozuluyor bana bı yol gösterin tecrübeli anneler
Umutluym CanMomy cnm hersey olablir zorlama zamana bırak.brnm oglum da bi 120 icer bazen 30 .onlarda biz gbi cani istemems bi agri vs olmus olablr.sonra geciyor
Elizmehtap Diş çıkarıyordur eğer grip vesaire başka bişeyi yoksa benim miniğim 30 cc zor içiyordu, geçecek rahat olun. Çok doğru mudur bilmiyorum ama arada şekerli su yapıyordum ishal olduğu için susuz kalmasın diye onu daha rahat içiyordu, büyük geçmiş olsun.
Umutluym CanMomy hic üzülmeyin cidden bi derdi vardır ondan yemiyorum ya da atak haftasindadr.bemm bebegm 3.ay atağında 2 hafta yemedi inan 20 30 cc zor icerdi sonra düzeldi. Iki gün öncesi 30 60 zor yerdi bugun sulur 90 gordum .yani demem o ki onlar da bizler gbi .bizde rahatszsak yemiyorz.