Bozay Arkadaşlar selam 4 ay önce doğum yaptım ilk reglimi geçen ay oldum.Bu ay ikinciyi oluyorum fakat şöyle bir durum var.Normalde hamilelikten önce regl 2 3 günler oldukça yoğun olur sürekli ped değiştirirdim sonraki günler azalırdı.Şimdi ise kanamam çok az oluyor sanki regl son günleri gibi.Neden acaba bir problem mi var?Böyle bir durum yaşayan var mı? Doktora gitsem mi? 40 çıkınca gitmiştim genel bakmıştı kadın doğumcu her şey normal demişti .
zehraaktas Bozay bilmiyorum ben de 4 ay önce doğum yaptım daha adeti bırak lekelenme bile olmadı üstte kalsın
Deletedmom_73 Bozay Bende de bazen öyle oluyor canım kanamam bu zamana kadar bir problem olmadı ama hava değişiminden de olabilir belki.
Haffuse Dogumdan aonra ilk 12.hatta 15 ay duzensizlikler, ve miktarlarinda degisiklikler normal kabul ediliyor… Telaslanmana gerek yok bence… Ama icin rahat etsin, musait bi zamaninda doktoruna danis…