Kızlar bende sizin önerilerinize de birlikte Arçelik 3890 UV aldım. Isı pompalı 15 gün olcak baya kullandım, çekme yapmadı UV ışınıyla dezenfekte de ediyormuş, korona zamanı çıkmış son stokları satiyorlarmis 13 bindi o yüzden normalde 15 binmiş tabi bunlar satan kişinin söyledikleri 😁 onun hariicnde memnunum güzel hani bosh makinenin üzerine kurdular , sorun olmadı.tecrubemi paylaşım dedim.