Merhaba anneler bebeğim 3 aylıq ve bilemiyorum ama sanırım kabız olmuş.Yani2/3 günden bir kaka yapıyor ama çoook fazla yapıyor yaptığındada.Eskiden azda olsa en az günde 3 kez felan yapardı şimdi ise sadece ⅔ günde bir sizce bu kabızlıkmı? Bu sorunla nasıl baş ede bilirim? Cevap verirseniz sevinirim💓