NOG06 Eşimde 1 ay içinde Suriye’ye gidecek şehitler yine çoğalmaya başladı içim yanıyor, Allah bütün askerlerimizin yardımcısı olsun, benim gibi eşi Suriye’ye gidecek olanlar ve orda olanlar 🥺
berkinannesi_ NOG06 eşim 4 yıl Suriye’de görev yaptı o 4 yılda öldüm öldüm dirildim resmen sadece eşi orda olanlar ve eşi asker olanlar anlar şimdilik 5 aydır yanyanız her an gitme ihtimali de var gitmeme ihtimalide var Rabbim hepsini korusun ayaklarına taş değdirmesin dualarımız onlarla🇹🇷
Barlas_mom NOG06 Asker değil ama polis eşim geçen yıl ben hamileyken ilk 4 ay gitti hamileliğim zehir gibi geçti düşük riskiyle erken doğum riskiyle yaşadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Allah yardımcın olsun benim eşiminde tekrar gitme olasılığı var İnan hiç istemiyorum
NOG06 ilknurmihra Destek vermek zorundayız her ne kadar içimiz yansa da Sağ salim gidip sağ salim dönsünler inşallah 🥲
NOG06 dilaratncl Maalesef bende hiç ev açamadım yanında ailemle kalıyorum, aslında asker eşleri olarak bi grup açsak ordan bile birbirimize destek oluruz
NOG06 Birbebetoannesi Ben Ankara da ailemle yaşıyorum tayinimiz Sakarya’ya tercih dışı çıktı ama kaydırma birlikmiş eşim keskin nişancı Urfa’ya gitti şimdi Antep sınırda 1 ay içinde Suriye’ye geçecek 🥲 siz?
ilknurmihra NOG06 kesinlikle biz bir şekilde bir yerlere gidip kafa dagitabiliyoruz gezmeyle çocukla ama onlar orada hapis gibi daha zor psikoloji